Trött man blir ibland

Är riktigt trött just nu!

Nyss kommit hem från träning på klubben, blev så irriterrad skulle vara med på skott träningen, stressade som tusan hem. Jag och Michan t.o.m sprang från tunnelbanan till våra tåg för att hinna med ett tidigare tåg. men va hjälper de när tåget är försenat och man kommer hem nästan samma tid som man egentligen skulle *suck*

När vi väl kom till klubben så skulle de va 15 minuters skott träning till, men då hade de som håller i det redan backat ihop och ville inte skjuta nått mer, va fan? De var ju fram till halv 7?
Aja, de var bara att bita de sura äpplet och träna som vanligt!
 
Träningen gick helt okej, men var lite ur fokus, vilket resulterade i att Sam också blev de, kan jag förstå när jag blev konstig. Men han var ändå duktig :)

De blir inte alltid som man planerat, eller ganska ofta om jag får säga mitt ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0