Jag hatar dig!

Jag hatar dig för att du är så falsk.

Jag hatar dig för att din egoism.

Jag hatar dig för alla brutna löften.

Jag hatar dig för att du är en förrädare.

Jag hatar dig för att du tog ifrån mig
den kärlek jag aldrig haft.

Jag hatar dig för att du har det jag önskade mig.

Jag hatar dig för att du förväntar dig bli
förlåten utan att be om förlåtelse.

Jag hatar dig för att du vet hur jag känner det
och ändå skiter i det.

Jag hatar dig för att du förstörde min lycka.

Men mest av allt hatar jag att du fick mig börja hata mig själv.




Kommentarer
Postat av: Sofia

Det stämmer så bra in på mina känslor också :O:D

2008-10-14 @ 15:38:02
URL: http://nittonhundra91.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0