Våra bästa år och Gerard

Nyss kollat på Våra bästa år, åh kommer sakna den serien när jag börjar skolan ^^ Som jag gör nu på fredag, fast då är jag i Göteborg så börjar på måndag kan man säga ;)
Borstade vår perser katt Gerard under tiden jag kolla! Mycket hår blev det, men nu är han så fin så ^^

Funderar på om man kanske ska ta tag i att städa sitt rum ? skulle verkligen behövas, men det är ju sååå tråkigt!
Aja, får se om jag orkar de hade vart skönt nu när man ska åka bort några dagar och sen komma hem till ett ny städat rum!
Ska nog göra de!

Träning på klubben blir det ikväll, tävling den 20:de så  bästa att träna flitit nu :)

Så fin han är<3


Sam och Gerard <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0