Träning på morronen :)

Nu har jag nyss kommit in efter en timmas träning i regn. Det spörengnade när jag skulle ut och cykla så de sket jag i, däremot en timme senare hade det lungnat ner sig så jag satte mig upp i sängen och sa till Sam att vi ska ut och träna. Gissa om ögonen blev stora på han ^^

Det duggade lite när jag gick ut med de var inte så farligt!
Tränade mycket fotgående idag och de börjar släppa, han har fått riktigt fint tempo i förflyttningarna nu!

Sen tränade jag en hel del inkallningar och fick till några med riktigt bra fart samt bra ställanden och lägganden!
Rutan var sådär, måste nog köra några skick med godisskål för att få tillbaks de raka skicken!

Ja, låter som vi tränade lite, men en timma tog de eftersom de är mycket nötning! Men kul och bra träning fick vi till.
Nu ligger han vid mina fötter och är blöt, grusig och nöjd!

Godis på nosen måste man ha under sittande i grupp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0