Träning dagen innan tävling...

Japp, frågan är ska man verkligen träna dagen innan tävling? Blir det verkligen så lyckat? Kan man hålla nerverna i styr?
Idag lyckades jag ganska så bra med de ^^ kanske var de för att träningen gick bra? Eller är jag inte nervös inför morgondagen?

Nervös är jag de vet jag!
Men träningen gick bra ial, förutom fjärren, fan att den ska börja strula nu, de ända momentet jag vart säker på att han gör och de vi inte haft några som helst problem i, de blir ju såklart så att man inte lägger ner lika mycket träningstid på något som funkar, man lägger ju istället den tiden på problemen i andra moment. Så tror inte de blir några bra poäng just på de momentet, men allt kan hända i morron så vi får se ;)

Får se om jag orkar skriva om Göteborg, annars kommer de på torsdag för i morron kommer jag nog hem rätt så sen, var en hel del anmälningar ^^

En bild på mig och Sam när vi tävlade i Möklinta,
tur att en av oss är blir söt på korten ial ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0