Superträning

Kom nyss hem från träning på klubben!

Han gick jävligt bra idag :D Tränade lydnad, först när vi kom dit fick han ligga vid sidan av för att titta på medan jag plockade fram allt som skulle va ute på planen, sen tog jag honom och gick in på planen!

Fotgåendet gick jättebra idag, han var verkligen super taggad och hängde på bra. Fortfarande en bit kvar innan de bli perfekt men de går framåt :)
Sättande under gång: Gick också bra, snabba och fina sättaden!

Inkallningen hade han skit bra fart och bra ställanden och lägganden.!
Rutan körde jag några godisskick och sen fick jag raka och fina skick :)

Hopp apport gjorde han superbra likaså metallapportering!
Vittringen, inget tugg och bra fart och fint arbete vid pinnarna ! BRABRA!!!

Fjärren, helt okej när han inte gör som han vill ;)

Sen fick han busa med griseknoa och de tyckte han om :D Ett jävlabra träningspass vare idag och jag är nöjd :D
Håller på att lägger upp på youtube när vi tränade igår, tar ju som sagt ett tag så lägger ut det när det har laddat klart!

Nu ligger Sam och sover vid mina fötter, trött och belåten

Puss så länge <3

Sams snygga halsband :)


Får jag den?


Jippie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0