Så himla mätt!

Idag har jag verkligen ätit hela dagen känns det som. Först så åt jag en stor portion med stekt potatis, nån biff och såsinnan vi öppnade, sen blev det en pommestallrik och lite senare yttligare lite  stekt potatis. Trodde inte jag skulle klara mer mat efter det. Men de blev det! Lövbit med potatisgratäng kan man ju inte motstå, så nu sitter jag här propp mätt så jag nästan vill spy, haha!

Nej ikväll får de bli lite träning känner jag, måste jobba bort lite fett ;) Situps, armhävningar och massa annat jobbigt väntar på mig med stora armar :P Jag som "älskar" att träna ;D

Nu ska jag fortsätta att sitta och klaga på min onda mage och kanske, bara kanske orkar man ta sig en dusch?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0