Rallylydnad... Inget för mig!

Ja, då har man kommit hem efter en hel dag med Rallylydnad. Måste bara säga, de var nog inget för mig.

Jag föredrar den riktiga lydnadsgrenen, de är känns bara som en påhitt för de personer som inte lyckas i den riktiga tävlingsgrenen Lydnad!
De går ut på att med hjälp av skyltar ska man ta sig fram runt en bana, på skyltarna står det vad man ska göra för att kunna ta sig runt, både jag och Sam blev rätt så snabbt uttråkade ;P

Sen på slutet så skulle vi köra som en "tävlingbana" jag hörde hela tiden att lärarna tyckte att jag hade för lätt med Sam så dom ville att jag skulle testa på en utmaning enligt dom, så testa de med 2 andra hundar och de gick lika bra, de ända var att dom inte kunde lika mycket som Sam men jag kom ju runt.
Men ial, Rally lydnad är inget jag kommer syssla med ial ;)

Bilder kommer in senare i kväll! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0