Ögonbrynsfärg, kommer de bli bra?

God dagens allihoppa!

Lite sen uppdatering, men vaknade vid 12 typ hoppade direkt in i duschen gjorde iordning mig och sen åkte jag iväg till väsby på jakt efter ögonbrynsfärg. Hittade det men inte de märket som jag brukar använda :( *Suck*

Så nu är frågan kommer de bli bra eller kommer de sluta med kolsvarta ögonbryn och jag kommer vägra att gå ut? Det återstår att se :P

Ska upp till klubben ikväll och träna lite, får se va vi hittar på. Tror de blir mest lydnadsträning ial :)
Spelade in ett litet videoklipp igår när jag tränade på att Sam ska lyfta upp ena bakbenet på kommando!
Lägger in den lite senare.

Är skithungri just nu, lite godis till frukost står man sig inte länge på ^^ Näe, kyckling med pommer ska de bli *Mumsit*

Kommentarer
Postat av: ella

tack=)hm ja har testat ögonbrynsfärg men ha ej i för länge om du e osäker;)kan bli för mörkt då kram

2008-08-10 @ 15:20:42
URL: http://ellisgirl.blogg.se/
Postat av: alec

mums med kyckling :)

Gickj det bra på "lydnadskursen?

2008-08-10 @ 15:44:20
URL: http://alecstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0