Mätt och magont!

Nu är jag mätt och belåten, blev väldigt tidig middag men men va gör de?

Ska strax bege mig upp till klubben och träna lite, under tiden som pappa fixar med toan som tydligen har blivit något problem med *ursh*
Jobbigt bara, har sån mensvärk just nu. Ska egentligen inte ha de, men men får ta några värktabletter och bita ihop, håll tummarna att jag klarar de!

Nu ska regnkläderna och gummistövlarna på, sen är man redo för både träning och regn ^^

Pusspuss


Va skönt de är när man endast behöver ha på sig shorts och linne för att träna, men den tiden är förbi nu!

Kommentarer
Postat av: sussie

Fin blogg du har!

2008-08-10 @ 16:55:04
URL: http://nattmorsa.blogg.se/
Postat av: Malin L

Gummistövlar är ju trendigt

Vad har du för några ?

2008-08-19 @ 20:26:10
Postat av: Malin

Svar till Malin L



Mina gummisar är inte speciellt trändiga, enkla svarta med foder ;) kanske man ska inskaffa ett par rosa? :D

2008-08-19 @ 22:22:13
URL: http://malinsam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0