Måndag!

Go´morron! Sovit gott?
Igår kväll när jag skulle sova, så blev jag attackerad av en harkrank eller va dom heter, så fort jag släckte lampan så var det något som attackerade mig, blev skit skraj, tände lampan men såg inget först, sen såg jag en sån där stor harkrank så himla äckliga! Slog till den och trodde den dog. Men de gjorde den inte utan hade slagit ner den så att den hamnad i en platspåse så när jag försökte somna om igen så hörde jag ett brrrrr skit högt, då höll den ju på där! Näe ursh, den lever inte längre vill jag tillägga ;)

Sen i morse vaknade jag av 2 flugor som höll på att para sig eller nått, ett jäkla surr ial!
Vaknade upp med skön träningsvärk, älskar att få lite tränigsvärk, känns ju som att de tagit då ;)

Har redan hunnit varit på baknken, skaffat personkonto :) Sen ätit god frukost, äggmackor och hallon/blåbär smoothie *Mumsi*

Snart börjar våra bästa år! :D

Puss, ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0