Innan duschen så ...

Jag har insett att min senaste kyss var..  Alldeles för länge sen

Jag lyssnar på.. Ljudet från tv, vet ej vad

Jag pratar..
Ingen just nu

Jag tycker om.
. Popcorn ^^

Mina bästa vänner..
Är det bästa som finns <3

Min första riktiga kyss..
  Kommer jag aldrig glömma.

Jag avskyr när folk frågar.. Hur jag verkligen mår

Jag kommer aldrig..
Ta självmord

Sist jag grät var.. Igår

När jag vaknar på morgonen..
så vill jag vakna i nåns armar

Innan jag går och lägger mig.. Ligger jag alltid och tänker på hundra miljoner saker

Just nu tänker jag på.. Om de är verkligen nödvändingt att duscha

Bebisar är..
söta och jobbiga ^^

Idag har jag..
Tränat RallyLydnad ;D

Imorgon ska jag..
Har inga planer än så länge

Jag vill verkligen..
ha kärlek...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0