Hemma från kick offen

Nu är man hemma från skolan, eller hade ju inte skola utan vi hade kick off! De var riktigt roligt idag och vi hade väldigt tur med vädret :D

Började dock dåligt, med ett försenat tåg, men nästan hela skolan kom försent så det var lungt!
Jag och Jajje var lagledare och vi tog vårt ansvar på största allvar att ta hand om de nya ettorna ;)

Som vanligt sög vår klass på alla typer av samarbetsövningen och vi kom nog sist på de mesta ^^
Förutom brännbollen, vi var grymt taggade och hade förmodligen den bästa hejjarklacken, jag och Jajje hejjade nog mest ;)
Tyvärr var vi nog alldeles för taggade så de blev lite för mycket bränningar på slutet, så vi förlorade men alla lärare sa att vi var bättre än dom men tyvärr lite för taggade, men va gör de vi hade ju jävla kul ial :D

På hemvägen träffade jag en gammal klasskompis, skit längesen vi  pratade, blev ju så när man började ny skola att man av olika anledningar tappade kontakten, men vi bestämde lite halvt att kanske gå ut någon dag vi som umgicks förut, kan ju val kul, men gick ju ändå med dom i 9 år :)

Nej, ska lägga in lite bilder från Göteborg nu, så ska jag lägga in de här i bloggen om ett litet tag ^^ ska även skriva fortsättningen på de andra dagarna :P

Puss så länge<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0