God morron de är lördag!

Vaknade nyss av att jag var så kissnödig så jaag höll på att dö :O Hahah men nu lever jag igen ial ^^
Idag har jag inga speciella planer, funderar på att gå en runda i skogen och fota lite, fick ett sug efter de. Var ett tag sen hundarna fick agera som fotomodeller, kanske ni kan få en liten bild på Chip också, vår andra hund eller rättare sagt mammas :) Sam och Chip är halvbröder - Samma pappa, men det finns ingen likhet någonstan men söta är dom båda två :)

Nu sitter jag här hungrig och äter godis? Hmm kanske man ska fixa fram lite nyttig frukost eller va säger ni ;) men godis och speciellt choklad är ju så gott på morgonen :D

Hoppas ni får en bra dag! Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0