God morgon :)

Sovit gott?
Jag har de, dock vaknade jag med en hund liggandes över mitt huvud :P haha!

Nrj igår var helt ok! :) Tyvärr alldeles för mycket små flickor som sprang runt i alldeles för lite kläder, och med en A-kupa upptryckt till max, något för mig? Näe skulle inte tro de! ;)
Men vi hade skoj ändå :)

Sitter och funderar på vad jag ska göra idag, måste städa rummet, bada hundarna och plugga, rolig dag va? Hmm men de är väl så söndagar ska se ut!

Ska nog ta fram glassen, såg att vi hade maränger kvar ^^

Ha en bra dag! <3

Kommentarer
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. Anne von Porat

jag måste också städa

2008-08-31 @ 10:11:53
URL: http://veckomagasinet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0