Första inlägget

Japp, då har man tänkt att starta en ny blogg! :)

I den här bloggen kommer de inte handla om varken mode, musik, resor eller kändisar eller va man nu kan tänka sig. Utan de kommer handla om mig och min underbara hund och all vår träning tillsammans och de kan jag lova att de kan bli intressant!

Jag som skriver heter Malin Karlsson och hunden det kommer handla om är en Border Collie hane på 2 år som heter Gränsvallarens Sam, Sam är hans tilltals namn!
Tillsammans tränar vi lydnad, freestyle, agility och bruks (inriktat på spår) Vi ska även börja så småningom med vallnig med det kommer när vi hittat får :)

Vem är då griseknoa? Jo, de är Sams lilla gris som han älskar mest i hela världen! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0