Bring it on!

Nyss kollat på bring it on filmen. Älskar den men all cheerleading :D De är så himla coolt! Hade jag inte vart så förbaskat ovig och rädd för att bli kastad upp i luften så skulle jag lätt kunna tänka mig att gå med i nån grupp. Visst mer vig kan man ju alltid bli handlar ju om träning men att bli uppkastad i luften skulle jag nog aldrig våga ^^ Eftersom man är så liten i sig så skulle de nog va den positionen som man fick, för inte skulle jag få stå längst ner i en pyramid t.ex? näe de har jag svårt att tro :P Men men får hålla mig till hundträning ist, där man stannar kvar på marken ;)

Funderar på att gå och lägga mig, är sjukt seg och känner mig trött, kanske ska man träna lite innan? Några situps och sånt tråk? Njae vi får se om jag orkar, skulle egentligen behöva träna upp ryggen med tanke på att jag lätt får ont i den, så skulle det ju inte skada med lite ryggträning?! Men varför kan inte träning bli lite roligare då?

Visst pilates är helt okej, men att springa och sånt är inte min grej! Haha vilka problem man har, näe ursh nu får jag straffa mig själv med 100 situps extra eller nått ;)

Dröm sött allesammans, de ska jag göra ial <33

Kärlek<3

Kommentarer
Postat av: ella

100 situps hahah ajajaj..

hoppas du sovit gott=)ha en bra dag!

2008-08-11 @ 09:43:55
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0